مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-25اقتصادي

فارس من| شکایت سهامداران بانک مهر اقتصاد به ارزش گذاری غیرعادلانه در نظام بانکی


سهامداران حقیقی بانک مهر اقتصاد با حضور در تریبون آزاد «فارس من» اعتراض خود را مبنی بر نادیده گرفتن حقوق شان و ارزش گذاری پایین دارایی این بانک در راستای ادغام در بانک سپه خواستار صدور دستور توقف برگزاری مجمع و ارزیابی مجدد ارزش دارایی شان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بعدازظهر امروز دوشنبه 6 بهمن 1399 تعدادی از نمایندگان سهامداران بانک مهر اقتصاد پشت تریبون آزاد فارس من حاضر شدند و اعتراض خود را نسبت به روند غیرقانونی قیمت گذاری  سهام بانک مهر اقتصاد و تأخیر در واریز وجوه حاصل از فروش سهام اعلام کردند.

  همچنین سهامداران بانک مهر اقتصاد در شکایتی مبنی بر مفت خری سهام و بازخرید اجباری پس از ادغام 5 بانک مهم کشور همچنین لحاظ نمودن ارزش قیمتی هر سهم در خرداد سال 99 بر اساس کارشناسی سال 97 از مدیران بانک های ادغامی خواستار پاسخگویی نسبت به این ابهامات و ایرادات بزرگ شدند.

سهامداران بانک مهر اقتصاد گلایه خود را در کمپینی به همین نام در فارس من ثبت کرده اند.

  اهم انتقادات سهامداران به شرح ذیل است: * فروش اجباری هر برگ سهم به قیمت 1717 تومان در حالی است که ارزش واقعی هر سهم 5 هزار تومان بوده  بنابراین سهامداران تمایلی به فروش سهم خود به قیمت 1717 تومان نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شکایت سهامداران بانک مهر اقتصاد به ارزش گذاری غیرعادلانه در نظام بانکی

فارس من| شکایت سهامداران بانک مهر اقتصاد به ارزش گذاری غیرعادلانه در نظام بانکی